Translate

Translate

dimarts, 17 de juny del 2014

Ana Yagüe guanyadora del concurs "tinc una idea"

Aquest dissabte 14 de juny es van lliurar al parc de la Ciutadella els premis del concurs "Tinc una idea" i la nostra alumna Ana Yagüe de primer de batxillerat ha resultat guanyadora.

Moltes Felicitats!!!





El passat dissabte va ser el lliurament dels premis del concurs Escolab organitzat per l’Ajuntament de Barcelona. A la categoria de Batxillerat érem finalistes 6 alumnes de la nostra escola, jo era un d’ells. La meva proposta consistia en investigar un medicament per a la celiaquia, basada en els fàrmac utilitzats en les persones amb algun òrgan trasplantat. L’organisme de la persona receptora rebutja el nou òrgan, de la mateixa manera que fan les cèl·lules de l’intestí prim amb el gluten. Amb aquest medicament evitaríem el rebuig i els celíacs podrien prendre qualsevol tipus d’aliment. Sembla que la meva proposta va agradar al jurat :) , la menció d’honor també va ser per un alumne de l’escola, el Pol Cayuela.

Em va agradar participar al concurs i animo a tothom a que ho faci en properes edicions.
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada